23 juni 2012

Diary ~ June #1

1. Lunch! Twee rijstewafels met geitenkaas, pesto en zongedroogde tomaten, yoghurt met aardbeien en een beker Optimel framboos!
2. Op vaderdag komt mijn broer met zijn gezin altijd en dan lunchen we meestal samen. Dit is het resultaat. Veel. rotzooi.
3. Ik heb iets leuks ontdekt! Strawberry Margerita, alcohol vrij, in een pak! Te koop bij de C1000.


4. Smoothie maken! Er ging aardbei, banaan, aardbeien kwark, vanille en sinaasappelsap in.
5. Klaar om opgedronken te worden!
6. Woensdag had ik sportdag op stage. 's Ochtends was het erg bewolkt, dus had ik mezelf niet ingesmeerd. Toen begon de zon ineens te schijnen en als ik nog niet bruin ben, verbrand ik heel snel. Au! Ik heb er nu nog steeds heel veel last van, ik geloof dat ik nog nooit zo erg verbrand ben geweest :-(


6. Wat beautyspulletjes gekocht! Een beach spray, haarlak en volume spray van Andrélon. Ook nog een nieuwe deodorant van Dove, met granaatappel geur, mmm!
7. Spul van de apotheek gehad, voor brandwonden. Jep, ze vond dat mijn rug zo erg verbrand was, dat het onder een brandwond viel...
8. Dinner time! Ik maakte tortellini (spinazie en kaas vulling) met champignons, hamblokjes, pesto, prei en crème fraîche. Het was heerlijk!


9. De fotograaf kwam langs op stage, dat was alweer een tijd geleden voor mij. Ik vind het best awkward om te poseren voor een foto, haha!
10. Met mijn stage klas, schatjes :-)


1 opmerking:

  1. Oe, leuke foto's! En aaah wat is je stageklas lief zeg. Altijd raar om te beseffen dat wij zelf ook zulke mini-monstertjes waren.

    BeantwoordenVerwijderen