19 juli 2012

Magazines ♥


Tijdschriften, ik heb er een haat/liefde verhouding mee. Soms heb ik periodes dat ik ze heel graag lees, soms heb ik periodes dat ik ze liever links laat liggen. Vandaag heb ik weer even een 'ik houd ervan'-periode, ik heb de 'landen edities' van de Libelle gelezen. Erg leuk, ik houd enorm van reizen en van de foto's in tijdschriften kan ik genieten.

Maar nu zit ik met een probleem. Zelf ben ik op dit moment geabonneerd op de CosmoGIRL!. Leuk, toen ik een jaar of zestien was, maar ik merk dat ik nu op een leeftijd zit, dat onderwerpen zoals 'hoe sla ik een jongen aan de haak' of 'hoe breng ik mijn lipstick aan' niet meer interessant zijn. Dingen waar ik nu graag over lees zijn; interieur, eten & recepten, reizen, psychologie, persoonlijke verhalen en positiviteit.

Dus mijn vraag aan jullie: wat is een leuk tijdschrift? Ik ben benieuwd wat jullie lezen.

Voor nu kruip ik na een warme dag hier in Frankrijk even achter mijn laptop. Vanavond ga ik nog wat rommelen met Photoshop CS5 en misschien dat ik aan een nieuwe lay-out ga beginnen. Ben er nog steeds niet helemaal tevreden over!

5 opmerkingen:

  1. Eigenlijk lees ik helemaal geen tijdschriften meer. Ik heb toen ik klein was wel heel wat abbo's gehad op Donald Duck, Tina en dat soort tijdschriften. De laatste waar ik er eentje op heb gehad was Mijn Geheim. Waar gebeurde verhalen, erg leuk te lezen! Nu lees ik eigenlijk alleen nog boeken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben doool op tijdschriften! Het liefste Glamour of Cosmopolitian. En veel succes met photoshop. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik lees ook de laatste tijd helemaal geen tijdschriften meer. Ik heb er gewoon geen tijd meer voor of zo. Ik heb trouwens een aantal jaar geleden stage gelopen bij Libelle. Het blad is echt super leuk he? :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wow, wat tof zeg! Ja, ik vind het blad echt heel leuk :-)

      Verwijderen
  4. Ik heb een jaar de Flow gehad en nu heb ik de happinez veel inspiratie kwa fotografie en mooie artikelen

    BeantwoordenVerwijderen