17 juli 2012

Random photography | 17/07/12




Wederom uit een Franse tuin. Ik vind daar echt de mooiste dingen...



Bij ons in het dorpje (Brem sur Mer), is een circus. Toen ik naar de bakker liep, trof ik dit zielige paard aan. Ik vind het altijd zo sneu om ze zo in een weiland te zien staan. Hopelijk wordt dit schatje goed verzorgt.



Vandaag ben ik de hele dag op het strand geweest, het was 25 graden: heerlijk weer om te zonnen. Ik ben dan ook wel verkleurd, kan ik in ieder geval mee thuis komen :)

Ik vermaak me hier wel! De afgelopen dagen hebben we echt prachtig weer gehad, alleen maar zon :) Ik lees, ik lig in de zon, ik maak foto's, ik relax, ik lach, ik geniet!

5 opmerkingen:

  1. Leuke foto's! Wat een super mooi paard.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die laatste is mooi zeg! Heerlijk die blauwe lucht, heb ik lang niet meer gezien. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's en fijn dat je zo'n leuke vakantie hebt! Ik wou dat het weer hier wat beter werd..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die foto van het paard vind ik echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je laatste foto is zo fijn

    BeantwoordenVerwijderen