6 maart 2013

MY FIRST DAY OF SPRING


Het weer wat we gisteren hier in ons koude kikkerlandje hadden was natuurlijk perfect. 's Middags zat ik op mijn balkon te genieten van de zon. Wat is het toch heerlijk als je zit te lezen en je de vogels hoort fluiten. Dat was echt even een geluksmomentje ;-)

Gisteren heb ik ook eindelijk The Twilight Saga: Breaking Dawn Part II gekeken. Wat mij betreft de leukste film! Ik heb echt twee uur ademloos zitten kijken. Het motiveert me ook weer om de boeken dit jaar nog een keer te lezen. Door de boeken van Stephenie Meyer ben ik eigenlijk nog meer van lezen gaan houden. Dat deed ik al, maar nadat ik The Twilight Saga had gelezen, ben ik echt van de fantasy en young adult genres gaan houden.

Wat ik gisteren ook weer deed, was fotograferen. Het voelde weer goed. Stiekem vind ik het bewerken in Adobe Photoshop CS6 het leukst!

Ik haalde mijn geliefde zonnebrand van Lovea weer tevoorschijn. Lovea is een biologisch merk waar mijn huid echt heel goed op reageert. Meestal heb ik een geïrriteerde huid na het insmeren, maar met deze zonnebrand heb ik dat niet. Fijn! ♣ Mijn ouders hebben in de voorjaarsvakantie de huiskamer helemaal geverfd en omgetoverd tot een beachy huiskamer. Ik vind 'm zo mooi! Gisteren hebben we deze vaas met nepbloemen neergezet, past mooi bij het weer. ♣ Ik kookte gisteravond dit lekkere gerecht voor mezelf. Spaghetti met olijfolie, basilicum, champignons, zout en peper. Simpel, maar overheerlijk. Het recept kun je hier vinden.

5 opmerkingen:

  1. Fijn zo'n dagje! beetje jammer dat ik de hele dag op school heb gezeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het word weer tijd voor zonnebrand creme!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Breaking dawn part II vond ik ook de leukste film! Het maakte deel 1 helemaal goed, die vond ik namelijk iets minder. Je kan trouwens echt mooie foto's maken!

    BeantwoordenVerwijderen