29 december 2013

Recap of 2013: Movies & Tv-shows

Films en tv-shows, wie houdt er niet van? Ik in ieder geval wel en vandaag blik ik terug op mijn favoriete films & tv-shows van 2013. Ik totaal keek ik (tot nu toe) 58 films en 5 seizoenen van series. Benieuwd wat mijn favorieten zijn, lees dan snel verder. ;-)

Pitch Perfect
Zoek je naar een feel good film met muziek? Check dan Pitch Perfect even. Ik keek deze film aan het begin van het jaar, maar ik ben 'm nu nog niet vergeten! En dat is positief. Ik vond het een beetje lijken op Glee in filmvorm.

Footloose
Alweer een feel good film, deze keer met dans i.p.v. zang. ;-) Mijn vriend stelde voor om deze film te kijken en deze film maakte indruk op me! Lekker meezingen, meedansen en genieten: dat kan met deze film!

White House Down
Normaal gesproken houd ik niet van zulk soort films, maar White House Down vond ik echt helemaal geweldig. Spannend en zenuwslopend is 'ie.

The Hunger Games: Catching Fire
Wat mij betreft mijn favoriete film van 2013. Het boek vond ik niet zo leuk, maar de film overtrof mijn verwachtingen! Ik had het gevoel alsof ik de hele film heb zitten kijken met één ademhaling, zeg maar. ;-)

Frozen
Voor de Disney liefhebber onder ons! Frozen is de nieuwste film van Disney. Ik vond 'm (zoals alle Disney films) geweldig. Er zitten leuke liedjes in en het verhaal is gewoon heel leuk en grappig.

Serie: Orphan Black
Ahh, mijn favoriete serie dit jaar, Orphan Black. Ik heb er zo van genoten... de hele serie is zo spannend! Ik ben blij dat er een seizoen 2 uit gaat komen. Ja, deze serie moeten jullie echt even een kans geven!

Wat zijn jouw favoriete films & tv-shows van het afgelopen jaar? Let me know!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten