26 februari 2014

Be free!

Dames, I'm back! Voor mijn tentamens nam ik een redelijk grote blogpauze van een maand. En met geluk, want ik heb ze allemaal gehaald. Het bloggen heb ik onwijs gemist, evenals fotograferen. Dit wil ik de komende maanden dus weer gaan oppakken. I Heart Dreaming probeer ik terug te laten komen zoals ik het ooit bedoeld had. Daarom vandaag een aantal foto's die ik maakte in Texel. Ik heb een heerlijke week uitgewaaid ;-). Ik kwam er pas later achter dat er een stofje op m'n lens zat. Niets aan te doen helaas!

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige foto's! & wat goed dat je al je tentamens gehaald hebt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto's zeg! Ik wil graag nog eens naar Texel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je tentamens! Fijn dat je weer regelmatig gaat bloggen! (Hoop ik hihi) mooie foto's en van dat broodje krijg ik honger. Ik heb net gesport dus wil in alles nu mijn tanden zetten haha

    BeantwoordenVerwijderen