30 mei 2012

Back to blogging

Een nieuwe, schone blog waar veel nieuws op kan. Ja, ik houd ervan.
Ik zat al een hele tijd te denken om een nieuwe blog te maken, gewoon een frisse start met nieuwe inspiratie. Ik ben echt zo'n iemand die niet snel kan beslissen wat ze wil en dat bleek ook wat betreft het bloggen.
Eerst wilde ik bloggen over beauty, toen over eten, toen over boeken en toen wilde ik helemaal niet meer bloggen. Anderhalve maand heb ik het vol gehouden om niet te bloggen, maar afgelopen week begon het toch weer enorm te kriebelen. Ik mis het schrijven, het contact met bezoekers en de blogs van andere mensen. Tijd om weer te beginnen, dus! Ik heb besloten om over alles wat te schrijven, alles wat ik leuk vindt zie je terug in mijn blog.

Voor nu ga ik alle blogs die ik voorheen volgde lekker bijlezen met een kopje thee en een cupcake. Verwacht de komende tijd weer blogjes van mij, ik heb in die anderhalve maand veel inspiratie opgedaan voor nieuwe artikelen!

Liefs, Daniëlle.

                                                                                          (Bron: weheartit.com)

1 opmerking: