30 september 2013

MOODBOARD MONDAY #1 - WEDDING DAY


Omdat het geweldig blijft om over één van de leukste dagen uit je leven te fantaseren. Ik vind het zo leuk om foto's te bekijken van trouwerijen, jurken, bloemen, taarten.. Eigenlijk heb ik al precies in mijn hoofd wat voor jurk ik wil. Maar dat is juist het grappige: de meeste vrouwen die ik ken hebben een jurk in hun hoofd, maar komen met iets heel anders thuis. Ik weet niet of de getrouwde vrouwen zich hierin herkennen? ;) Ik ben in ieder geval heel benieuwd hoe het is om een trouwjurk te passen. Misschien over een paar jaar, haha...

6 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke foto's! Ik was er nooit zo mee bezig eigenlijk. Had alleen een jurk in mijn hoofd, voor de rest helemaal niks. Maar ik vond mijn bruiloft helemaal perfect :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi, ik heb er wel al eens één aangehad, omdat mijn moeder een bruidsboetiek had ;)

    BeantwoordenVerwijderen