8 december 2012

DECEMBER FAVORITES - #1 RECIPE


Mijn favoriete recept, hmm, dat was een moeilijke. In 2012 heb ik onwijs veel recepten uitgeprobeerd (met liefde). Van pasta's tot taarten. Toch sprong dit recept er voor mij tussenuit. Het is een appeltaart met roomkaas vulling. 

Waarom dit een favoriet is? De roomkaas vulling is echt het geheim van deze taart - denk ik. Als ik deze taart maak, heb ik echt het gevoel dat ik iets speciaals aan het maken ben. Door deze taart ben ik ook meer taarten gaan bakken. Ja, dit recept moet gewoon mijn favoriet van 2012 zijn. 

Favorite question: wat is jullie favoriete recept van 2012?

3 opmerkingen:

  1. Wauw! Klinkt goed en het ziet er ook lekker uit. Misschien dat ik het deze maand nog eens ga proberen, want ik ben nogal in een bakstemming.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh dat ziet er lekker uit! Misschien dat ik deze ook een keertje ga proberen!

    BeantwoordenVerwijderen