25 september 2012

BUCKET LIST: PLACES

Afbeeldingen via - Pinterest.

Al een tijdje ben ik bezig met een 'Bucket List'. Ik denk dat iedereen het wel kent - een lijst van alle dingen die je nog wil doen in je leven. Zelf ben ik echt een dromer (I heart dreaming.. hmm!) en vind ik het opstellen van dit soort lijstjes echt geweldig! Vandaag vertel ik welke plaatsen ik al op mijn lijst heb staan. Ik houd van reizen en heb nog niet genoeg van de wereld gezien. :)

  • New York. Deze stad lijkt me echt geweldig. Om te winkelen (of course), maar natuurlijk ook om foto's te maken en leuke restaurantjes te bezoeken.
  • Londen. Volgens mij hangt hier een geweldige sfeer. Met kerst zou ik hier wel eens naar toe willen.
  • Toscane. Rechts op het plaatje. Deze zomer ben ik verliefd geworden op Italië. Ik ben ook erg benieuwd hoe de rest van Italië er uit ziet. Vast prachtig. :)
  • Het Como Meer. Links op het plaatje. Deze zomer kampeerde ik aan het Gardameer, wat prachtig was. Op internet kwam ik plaatjes van het Como Meer tegen. Wederom geweldig. Lijkt mij.
  • Schotland. Dit was niet het eerste land want in mij opkwam, maar na het zien van geweldig mooie plaatjes ben ik overtuigd. In Schotland hangt een gezellige sfeer en de natuur is prachtig.
Ik kan nog wel uren doorgaan, maar de rest komt de volgende keer! ;)
Naar welke landen zou jij nog willen reizen?


6 opmerkingen:

  1. New York en London staan ook op mijn lijstje. Ook Rome, Milaan, Parijs, Berlijn and go on and on (a)
    Oh, en ik wil the Northern lights zien! En naar Australië en ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ga deze kerst naar londen! en ik zou ook super graag naar new york willen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Londen is ZO leuk!
    Daar wil ik zeker nog eens heen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk ik ga misschien volgend jaar in londen stage lopen lijkt me zo geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De middelste drie, daar ben ik geweest. En ik snap waarom het op je lijstje staat! Heel Italië vind ik sowieso helemaal geweldig. Ben je bijvoorbeeld al eens in Rome geweest? Is ook zoooo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen