4 oktober 2012

Edgy bedroom via Home24

Advertorial

Als het om slaapkamers gaat, ben ik best kieskeurig. Na een lange dag wil ik graag in een gezellige, sfeervolle slaapkamer terecht komen. Als ik het woord sfeervol hoor, denk ik dan ook gelijk aan warme kleuren. Een trend die ik op dit moment helemaal geweldig vindt, is de edgy trend. Dat is een beetje een landelijke trend, met warme aarde- en mostinten. Helemaal perfect als je het mij vraagt!



Via Home24.nl kwam ik een aantal prachtige dingen tegen, die zo in mijn slaapkamer mogen staan. Het bed lijkt me heerlijk comfortabel, echt één waar je na een lange dag heerlijk met een kopje thee en een boek in kan wegkruipen. :) De lamp zou ik erboven hangen. Ik denk dat deze een prachtige sfeer zal geven.
Een kleding kast is natuurlijk ook heel belangrijk (of course ;)). Deze heeft schuifdeuren en is dus ideaal als je twee kastgedeeltes hebt. Zelf houdt ik helemaal niet van openslaande deuren, dus deze deuren zijn perfect. Het nachtkastje is gewoon een leuk detail, hij is simpel, maar daarom zó mooi…

Ik droom dus nog even verder over een perfecte slaapkamer. Ben jij nog op zoek naar leuke meubels? Dan kun je deze en andere edgy meubels op Home24.nl vinden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten