15 maart 2013

FOUR HAPPY MARCH MOMENTS

  • Vandaag ben ik begonnen met 30 Day Shred. Ik zag het op internet al vaak voorbij komen en ik was er toch wel erg benieuwd naar. Gelukkig heb ik al aardig wat conditie dus het eerste level viel mee! Al heb ik denk ik morgen wel veel spierpijn. Het voelt in ieder geval goed om actief bezig te zijn.
  • Morgen avond uit eten met mijn vriend, bij restaurant Rasa Sayang. Lekker Indonesisch buffet nuttigen :-)
  • Nieuwe recepten uit proberen. Ik heb hier thuis de vrijdag omgedoopt tot kookdag, omdat ik het super leuk vindt om zelf te koken. Elke vrijdag kook ik dus iets nieuws voor mijn ouders. Zodat ze ook een beetje van het ouderwetse eten afstappen, haha! ;-)
  • Mijn eReader. Ik heb 'm een tijdje in het stof laten liggen, maar deze week ontdekte ik toch weer dat 'ie erg fijn is. Makkelijk mee te nemen en erg makkelijk om aan boeken te komen.
Twee favorieten op Pinterest. Links een heerlijke dip; gemaakt van feta, Parmezaanse kaas, roomkaas en pecannoten. Lijkt me lekker! ♣ Rechts een heerlijke plekje op Oia, Santorini. Het liefst zou ik nú daar zitten, lekker eten aan de zee!

Ik wens jullie een fijn weekend toe!

8 opmerkingen:

  1. Ik zou nu dolgraag op die blauwe stoel willen zitten! Heerlijk :).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes ermee!

    En heerlijke plaatjes.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super leuk artikel!
    ik follow je nu op bloglovin' maybe follow back? <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh santorini, wauw!! Wat leuk dat je lekker aan het koken bent, ik doe niks liever dan in de keuksn staan!!


    Ik hou vandaag een link party op mn blog, je kunt dus vrij reclame maken voor de 3 leukste artikelen van de afgelopen week met een foto en een link naar jouw blog! Super leuk dus :) zou het leuk vinden als je mee zou doen!

    Liefs Rosie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil ook aan de 30 days shred beginnen. Ben benieuwd! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk! Lekker gegeten?? Ik ga ook eens naar die 30 days shred kijken..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben ook aan de 30 day shred begonnen, maar ik weet het nog niet zo goed hoor haha. Succes in ieder geval!

    BeantwoordenVerwijderen