13 november 2013

Packed with love

Vorig jaar zag ik voor het eerst op Pinterest iets leuks langs komen: cadeauverpakkingen, maar dan niet de standaard cadeauverpakkingen met een kerstboompje erop van de V&D. Nee, echt hele originele verpakkingen. Het is echt een klein do it yourself projectje, je kan alles gebruiken, bijvoorbeeld zelfgeschreven labels, linten, en touw. Het idee vind ik echt heel erg leuk en met het oog op de feestdagen zit ik toch wel na te denken om dit jaar ook wat meer tijd te steken in het maken van een verpakking. Het is niet alleen mooi voor het oog, maar ook nog eens leuk om open te maken.

{Photos: Pinterest}

Ik vind vooral de persoonlijke labels heel leuk. Tegenwoordig zie ik ze ook best vaak in winkels. Misschien een tip voor de mensen die nog niet zo into de crea dingen zijn: bij Hema verkopen ze veel leuke, basic spulletjes om mee te beginnen. Ik ben er ook nog niet mee begonnen, maar ik heb me wel al georiënteerd. Laat de feestdagen maar komen!

Zou jij het leuk vinden als er voor jou zo'n mooi pakketje onder de kerstboom lag? Zou je zelf ook zoiets maken?

6 opmerkingen:

  1. Leuk he! Ik heb ook een hele pagina vol op Pinterest met dit soort leuke plaatjes:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk om te krijgen! Alleen vergeet ik het meestal om zelf zoiets te doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja zo leuk! Ik heb het al een paar uit geprobeerd en mensen vinden het altijd leuk en origineel. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik maak altijd echt een feestje van mijn cadeaus. Ik vind het ook leuker om een mooi pakket te krijgen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super! Tijdschriften doen het ook altijd erg goed als cadeaupapier!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja hier kun je toch helemaal los op gaan!? Heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen