21 juli 2012

So I shot some flowers...


Ik geloof dat mijn liefde voor bloemen fotograferen steeds groter wordt, haha! :) Deze prachtige bloem komt uit de tuin van mijn Franse buren. Ik weet niet wat het is, bloemen fascineren mij op een foto. En het zonlicht werkte ook goed mee, het viel er perfect op...

Ik heb voor mezelf alvast een dagje uit geplant. Op 21 maart 2013 gaat de Keukenhof in Lisse weer open. "De plek waar de lente tot bloei komt." Althans, dat zeggen ze zelf! Ik ben er nog nooit geweest, dus ik heb besloten dat ik daar in de lente een dagje heen ga. Ik gok dat ik daar helemaal in mijn element ben, met al die bloemen om me heen! :) Ook hoop ik tegen die tijd een spiegelreflex camera te hebben - een Canon EOS 1100D. Dat was toch wel liefde op het eerste gezicht ♥

1 opmerking:

  1. Wat leuk dat je naar de Keukenhof gaat! Daar kan je vast vele mooie foto's schieten ;)

    BeantwoordenVerwijderen