16 januari 2013

PHOTOGRAPHY: Lago di Garda.


In de zomervakantie 2012 ben ik naar Lazise (Italië) geweest. Ik heb in mijn vakantie rond de 500 foto's gemaakt - maar nog nooit laten zien op mijn blog. Natuurlijk ga ik ze ook niet allemaal laten zien, maar sommige foto's verdienen gewoon een plaatsje op mijn blog. ;)

 De bovenste foto is gemaakt in Bardolino, rond een uur of 7.30. Mijn vriend en ik waren extra vroeg opgestaan, om naar de markt te gaan. Het was heerlijk, de boulevard en de markt waren nog rustig, we konden heerlijk genieten op een bankje en hebben daarna een room croissant gekocht bij een bakker. Het was het perfecte begin van een mooie dag.

 De onderste foto is gemaakt in Lazise. Dit plekje was heel bijzonder voor mij. Samen met mijn vriend zwom ik bijna elke avond in het Gardameer. Overdag was het heel druk, maar 's avonds was het heel rustig. We konden genieten van de ondergaande zon, nog even afkoelen in het water en ik kon mooie foto's schieten (moet ook gebeuren, haha)!

Als ik dit zie, wil ik weer terug... Gelukkig vertrek ik op 4 augustus weer richting Lago di Garda. :)

Liefs,
Daniëlle.

7 opmerkingen:

  1. Mooie foto's zeg!
    Ik ben ik 2007 bij het Gardameer geweest. Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie foto. Ik ben er nog nooit geweest.
    Vind je blog echt helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's! Lijkt mij ook heerlijk om heen te gaan, even onthouden voor de vakantieplannen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is wel even wat anders dan het weer nu in Nederland. ;) Maar wat een fijne plaatjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke foto's! Ik ben gek op Italië!

    BeantwoordenVerwijderen