21 mei 2013

The happy list

  • Vanaf vandaag kan ik het eindelijk met zekerheid zeggen: ik ben geslaagd voor de opleiding Onderwijsassistent! 9 juli krijg ik pas echt mijn diploma, maar mijn laatste examenwerk (opdrachten op stage) is helemaal goedgekeurd. Nu is dus alles afgerond!
  • Deze week ga ik ein-de-lijk mijn eerste spiegelreflex camera bestellen. Het wordt de Canon EOS 1100D. Ik kan niet wachten totdat ik 'm in m'n handen heb!
  • Lammetjes knuffelen op Texel. Ik had niet verwacht dat ik dat zo bijzonder zou vinden. Zo'n klein beestje dat lekker bij je komt liggen, zo fantastisch :-)
  • Even samen weg. Helemaal niets hoeven. Alleen maar genieten van elkaar, gezelligheid en liefde!
  • De komende tijd meer tijd hebben voor bloggen. Omdat ik nu niet meer naar school ga (stage loopt alleen nog door), ben ik twee dagen vrij. Vrij + nieuwe camera = meer blogjes!

2 opmerkingen: