27 augustus 2012

SHOPPING IN LEIDEN, PART ONE


Esprit/ spijkerbroek (49,95), spijkerbroek (49,95), shirtje (25,95)

In Leiden stapte ik de Esprit binnen - een winkel waar ik eigenlijk nooit binnen loop. Niet zo zeer omdat ik de kleding vreselijk vindt, nee. Waar ik woon zit de winkel in een uithoek waar ik niet zo vaak kom, dus kom ik ook niet bij de Esprit. In Leiden besloot ik er toch eens een kijkje te nemen, een vriendin van mij gaf me de tip dat ze daar heerlijke spijkerbroeken hadden. En die had ik net nodig! :)

En zo liep ik de winkel uit met twee spijkerbroeken. De donkerste spijkerbroek is een Slim Leg Jambes Étroites. De iets lichtere is een High Waist Skin. Beide zitten ze heerlijk! :) Ook kwam ik nog een leuk shirtje tegen wat ik mee nam. Ik ben vooral verliefd op de kleurcombinatie. Past helemaal bij mij!

7 opmerkingen: