22 augustus 2012

YESTERDAY'S FAVORITES


♥ Een kopje cappuccino met kaneel, een plakje ontbijtkoek met boter en de nieuwe VT Wonen. Dat was wel even genieten! :)
♥ De plank boven mijn bed weer opgeruimd. Veel oude tijdschriften weggegooid, zodat ik het overzicht weer een beetje heb.
♥ Mijn favoriete tijdschriften netjes op een stapeltje.


Gisteren besloot ik, nadat ik een beetje in de VT Wonen had zitten lezen, dat het wel weer tijd was voor een opruimbeurt. Mijn kamer is na een vakantie altijd ontploft met allerlei spulletjes, dus ik had zin om op te ruimen. Ik heb veel oude tijdschriften weggegooid, die ik toch niet meer opnieuw ga lezen. De tijdschriften van dit jaar (CosmoGIRL!, VT Wonen, LINDA., Lis) bewaar ik wel, het staat leuk en ik word er al blij van als ik er naar kijk! :)

Mijn abonnement op de CG heb ik trouwens opgezegd. Ik twijfel nu tussen de VT Wonen en de LINDA., maar ik kan niet kiezen! Ik denk er nog even over. ;)

6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige foto's! Goed dat je tijdschriften hebt weggegooid, is altijd moeilijk he? VT Wonen lijkt me zelf erg leuk om een abo op te hebben. Ben je er zelf al uit?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb net de VT Wonen uit en ben nu bezig in de LINDA. Maar ik merk zelf dat ik VT Wonen net iets leuker vindt, dus ik denk dat die het wordt! :)

      Verwijderen
  2. Oh ik begrijp zeker dat dit favorieten zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat lintje om die stang op te vrolijken, klein detail maar erg lief

    BeantwoordenVerwijderen