9 juli 2013

DIARY // LAST WEEK

Het lijkt wel of ik helemaal uit het ritme van bloggen ben. Het gebeurde ineens en ik had vorige week ook echt nergens zin in. Toch heb ik me ertoe gezet om nog wat leuke dingen te gaan doen. Zo kocht ik bij de boekhandel het boek Game of Thrones. Het eerste deel uit de 'A Song of Ice and Fire' serie. Vorige week heb ik seizoen 1 van Game of Thrones gezien en ik wilde graag het boek lezen. Nu in bezig, het heeft 867 bladzijdes.. ;-) Ook ontving ik alvast een cadeautje voor mijn verjaardag - het kookboek Home Made Zomer. Van mijn ouders heb ik een abonnement op de Recepten+ gekregen en dit boek zat erbij. Er komt nog een review van, ik kan alvast zeggen dat 'ie erg leuk is!


Ook maakte ik heerlijke tagliatelle met champignons, ham, rucola, tijm, Parmezaanse kaas en peterselie. Het smaakte heerlijk! Daar kan ik toch zo blij van worden, lekker koken :-) Misschien gooi ik het recept nog eens online!

3 opmerkingen:

  1. Mmm, ik heb nu zin in pasta! ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh, die pasta ziet er echt heel goed uit. Tof trouwens dat je het boek van GoT hebt gekocht. Ik volg de serie wel, maar ik twijfel nog of ik aan de boeken moet beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen