15 juli 2013

Geslaagd + mijn verjaardag


Gisteren was het 14 juli en dat betekende dat ik 20 jaar ben geworden. Twin-tig. Het voelt erg raar om nooit meer tiener te zijn, maar ouder worden is ergens ook wel leuk. Ik vierde gisteren mijn verjaardag en mijn slagen in één, want afgelopen dinsdag heb ik mijn diploma Onderwijsassistent ondertekend!

Zaterdag heb ik in de keuken gestaan om drie taarten te bakken. Het blijft mijn hobby dus erg vond ik het niet! Op de onderste foto zie je de vanille rijstevlaai met pure chocolade die erg in de smaak viel. Het recept kun je hier vinden op de blog van OhMyFoodness. Daarnaast maakte ik nog een appeltaart met roomkaas/vanille vulling (recipe coming soon!) en een aardbei kwarktaart. De dag zelf was erg gezellig, ik heb veel leuke cadeaus gehad en er kwamen veel mensen. Toch altijd fijn om iedereen bij elkaar te hebben :-)

6 opmerkingen: