28 december 2013

Recap of 2013: Books

2013 was een mooi leesjaar voor mij. Niet alleen las ik dit jaar (tot nu toe) maar liefst 47 boeken, ook ben ik gaan bloggen als recensent voor Books & Kisses. Dat heeft ervoor gezorgd dat ik veel leuke boeken las. Vandaag laat ik jullie zien wat mijn favoriete boeken van 2013 zijn. Het was een moeilijke keuze, maar uiteindelijk ben ik voor 6 boeken gegaan!


Dit boek is voor mij echt de ultieme combinatie tussen glitter, glamour, spanning en romantiek. The Selection las ik in Italië en terwijl ik het las, kon je mij niet aanspreken, hoor. Ik las dit boek in één zit uit!



Mag ik je nummer even? van Sophie Kinsella vond ik heel grappig. Ik heb vaak hardop gelachen. Zeker één van de leukste chicklits die ik dit jaar heb gelezen. Tevens ook het eerste boek van Kinsella wat ik las! Het verhaal heeft ook voetnoten, die zijn ook leuk om te lezen.



Nog ver voordat de film uitkwam, las ik Warm Bodies van Isaac Marion. Op mijn blog schreef ik er een recensie over. Het boek is heel anders dan ik normaal lees, het verhaal wordt namelijk verteld vanuit het perspectief van een zombie. Hoe cool is dat?



Naar mijn mening beter dan de Fifty Shades serie - de Crossfire serie van Sylvia Day. Om te beginnen, start je natuurlijk met boek 1: Verslaafd aan jou. Sensueel, vol passie en liefde.



Misschien wel mijn meest favoriete boek van dit jaar: Divergent van Veronica Roth. Dit boek is zo geweldig, fantastisch, perfect... Deel 2 is ook leuk en deel 3 moet ik nog lezen. Ook leuk: volgend jaar komt er een film van Divergent!



Een hilarische chicklit van eigen bodem: Glazuur van Lisette Jonkman. Als ik hilarisch zeg, bedoel ik dan ook echt heel erg leuk met enorm veel humor. Dit boek zette een lach op mijn gezicht. Ga dit lezen, mensen!


Wat zijn jouw favoriete boeken van 2013? Let me know!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten